15.1.14

Taipärane supp Tom Kha koos eksinud pardiga

Klassikaline Tom Kha valmistatakse kanaga kuid olen ka eelnevalt kana asemele parti kasutanud ning mulle meeldib.
Tom Kha on sama tuntud kui Tom Yum ja maitsevad mõlemad meeletult head. Peale selle on hetkel kõikse parem aeg neid suppe teha ja nautida kuna hoiavad ka viirused eemal. Nii, et pange aga katlad tulele :D

Potti pistsin:
1,2l kanapuljongit (taas fondist)
1 purk Eldorado kookospiima
1 küpsetatud pardirind (umbes 300g)
200g šampinjone
200g kirsstomateid
1 suurem punane tšilli
1 suurem roheline tšilli
1 tl sidrunheina pastat või 1 vars sidrunheina
10cm ingverit
6 kaffirilaimi lehte
1 laimi mahl
6-8spl kalakastet

Serveerimiseks koriandrit ja soovi korral keedetud jasmiiniriisi.

Lõigu pardirind suupärasteks tükkideks ja pruunista kergelt kuumal pannil.
Pane puljong keema koos kaffirlaimilehtedega. Keeva vedelikku lisa sidrunhein, hakitud seened, ingver, tomat ja küpsetatud pardiliha. Keeda 3-4 minutit. Lisa hakitud tšilli ja kookospiim. Maitsesta laimimahla ja kalakastmega.
Serveeri koos koriandri ja riisiga, nii saab toeka õhtusöögi!






2 kommentaari:

Voisula ütles ...

Oi kui maitsev! Tead, mina plaanin just sama suppi valmistada, aga minu retseptis ei ole tomateid. Ka olen tavalise broilerifileega suppi valmistanud. Meil on pakane ja selline tuline supp sobib ilmaga väga hästi kokku.

Ritsikas ütles ...

See ongi imemaitsev ja kuna ka meile saabus üleöö pakane on see supp väga päevakohane ning peale selle ülimalt hea maitsega.
Pane aga pott tulele!