21.4.15

Uus algus ehk gluteenivabad juustuküpsised

Olen viimasel ajal toidublogist üsna võõrdunud. Loomulikult ei tähenda see, et ma süüa ei tee kuid hetkel köidavad muud tegevused rohkem.
No ja nii jõudsingi ma selleni, et sündis taas üks "minu esimene" ehk küpsetasin ilma nisujahuta juustuküpsiseid.
Olin ikka väga skeptiline nagu tavaliselt. Kuid ime on sündinud ja ilmselt ei jää see "esimene" viimaseks :)

Potti pistsin:
4 munavalget
200g riivitud Nopri talujuustu
4spl mandlijahu Mauste Sallinenilt

Munavalged vahustada tugevaks vahuks ja segada ettevaatlikult selle sisse riivitud juust ning mandlijahu. Saadud segust tõsta supilusikaga pätsikesed, küpsetuspaberiga kaetud, ahjuplaadile ning küpsetada eelkuumutatud ahjus, 200 kraadi juures, umbes 20 minutit.
Ja ongi kenad kuldpruunid pätsid valmis. Kenad kohevad algselt kuid hiljem vajuvad veidi alla.

Kes soovib siis võib lisada ka erinevaid maitsepulbreid nagu paprika, sibul, küüslauk. Või hoopis ürte. Sobivad ka singiviilud, jalapeno viilud või miski muu, mis enesele meelepärane on.



Täna sobib lõpetuseks vanasõna "Kelle suu matsub, selle jalg tatsub"

Kommentaare ei ole: