3.11.12

Põdralihast hakkpihvid

Põdraliha on üks ülimalt tänuväärne tooraine.
Sellest saab teha nii koduseid kui peeneid roogasid. No võtke või böff ja pihv! Kuigi ka pihv võib olla peolaua uhkuseks ja just sellist ma täna tegin, eelmisel nädalal valmistatud põdrahakklihast. Nimelt on alati liha puhul selliseid tükke, millest ma teen hakkliha ja külmutan selle. Sügavkülmast hea võtta ja samas ikkagi vägagi kvaliteetne tooraine.
Põdrahakkliha on väga rasvavaene ja seetõttu võib liiga kuiv tunduda kuid selle vastu aitab liha õige töötlemine, nimelt ei tasu seda liiga palju mehhaaniliselt segada. Samuti peab laskma hakklihasegul veidi maitsestuda ennem küpsetamist.

Vajalikud koostisosad:
500g põdrahakkliha
1 šalottsibul
1 küüslauguküüs
1 muna
1 saiaviil (piimas leotatud)
soola ja pipart
värsket tüümiani

Sibul ja küüslauk peenestada või hakkida väga väikeseks. Segada kõikidest toorainetest kokku hakklihamass. Maitsestada endale meeldival moel. Kuna mina olen toore liha austaja siis maitsmise osas probleeme ei teki :)
Lase saadud segul veidi seista ja siis vormida umbes 1,5cm paksused pihvid. Mina kasutan selleks vormi, mis hakklihamasinaga kunagi kaasa anti.

Pihvid praadisin oliiviõliga kahelt poolt pruuniks ja panin keraamilisse vormi fooliumi alla tahenema umbes viieks minutiks.
Serveerisin praekartuli ja hapukurgiga. Mmmm!
Kes soovib siis selline pihv sobib imeliselt ka burgeri vahele.
 
NB Kui te veel ei tea, siis käesoleva kuu Oma Maitse on ka ulukiroogasid täis. Mõnus lugemine ja vägevalt metsased maitsed!

Kommentaare ei ole: