31.8.14

Täna menüüs- fetaga täidetud suvikõrvitsaõied õlletaignas

Pean ütlema ausalt, et proovisin seda suvikõrvitsa rooga nüüd küll ainult huvi pärast. Olin üsna skeptiline kuid kuna taolist kiidulaulu pole ammu kuulnud siis sai ka ära proovitud. Skeptiline seetõttu, et suvikõrvitsa vaimustusest, mis hetkel on toidutegijaid tabanud, mina osa ei võta.
Paar suvikõrvitsat hooajal ära tarbida on minu jaoks enam vähem piisav. Nädalate kaupa aga teha kõike toite nii, et asendada üks osa suvikõrvitsaga, on minu jaoks liig, mis liig. Vabandust rullkõrvitsa tulihingeliste fännide ees  kuid ausus ennekõike!

Kolm suvikõrvitsa õit, kolmele:
3 isast suvikõrvitsaõit
100g Filos fetat
1tl Meira Vahemere ürdisegu

1 väike muna
150g nisujahu
1/2 tl soola
100ml heledat õlut

õli küpsetamiseks

Esmalt pese ettevaatlikult õied puhtaks kuna nende sees võivad elutseda erinevad putukad. Pane majapidamisepaberile nõrguma.
Sega kokku ürdid ja juust, vormi sellest kuus, väikese mozzarellakirsi suurust palli. Nüüd võta ettevaatlikult iga õis lahti ja täida see kahe juustupalliga. Ülevalt tuleb õielehed omavahel kergelt kokku sättima.
Sega kokku tainas, mis jääb pigem paksema poolne kui vedel.
Aja õli kuumaks ja küpseta taigna sisse kastetud täidetud õied mõlemalt poolt, rohkes õlis.
Serveeri, kas veidi jahtunult või täitsa külmalt!





Polnudki hull...tegelikult on ülimaitsev! Mina poleks iial ära arvanud, mida ma söön (peale juustu) kui ma poleks seda käkki ise kokku keeranud.

Kommentaare ei ole: