31.3.12

Õhtused hõrgutised Saksa hirve sisefileega!

Nädal tagasi oli mul erakordne võimalus väga hea hinnaga osta Saksa hirve sisefileed külmutatud kujul. Eks ole ikka Kaupmehest ja loomulikult ostsin kohe kaks pakki :)

Ma ei ole ilmselt kunagi seda liha söönud kuid jutud sellest hõrgust maitsest on ka minu kõrvu jõudnud. Et saaks ka ise selle maitse suhu võtsin täna taas ühe korraliku köögituuri ette.
Olemasoleva lihapaki panin juba eile peale tööd sulama külmkappi. Täna pakki avades sain sealt seest kaks imeilusat sisefileed.

Eemaldasin kelmed ja lõikasin neljaks tükiks. Kuna tegemist on ikkagi üsna peene fileega siis ei hakanud seibe valmistama sest siis oleksin suure tõenäosusega ära kuivatanud väärtusliku liha.

Ma olen ju värske lauagrilli omanik siis loomulikult röstisin liha sellel ennem ahju panekut. Sellest ma polegi siin veel vestnud, et sai endale laugrill soetatud ja ma olen selle ostuga enam kui rahul. Saab kõike valmistada, millega talvel tavaliselt keerulisem on ja tulemus on nagu päris. Näiteks pardirind,toorvorstid, kanafilee. Eile grillisin halloumit- pidi keele alla viima.

Kuid nüüd hirve juurde tagasi :)
Liha maitsestasin värskelt jahvatatud soola ja musta pipraga. Kindlasti soovitan kõigil oma kööki lasta meresool ning tavaline sool saata, kus iganes ;)

Siis pakkisin iga fileetüki eraldi fooliumisse ning panin ahju umbes 10 minutiks. Ahi oli kuumusel 200 kraadi.
Ahjust välja võttes lasin lihal ennem lõikamist veel seista 5 minutit fooliumis ning siis viiludeks.

Tänased kaaslased olid juustukartul porrulauguga, ahjus küpsetatud tomatid koos peekonisse mähitud Türgi ubadega. Kastmeks lihaleem :)


 Peab ikka tõdema - ELAGU KODURESTORAN!!!!

1 kommentaar:

Voisula ütles ...

Oo jaa, miks minna restorani kui kodus saab head toitu!