9.6.21

Sööge saia, sööge LIHA...

Küll ma olin rõõmus kui Kaupmehe letile ilmus taas mu suur lemmik carpaccio! Mis imeloom see siis on võib mõni küsida...tegemist on imeõhukeseks viilutatud veiselihalõikudega, mis siis toormarineeritakse õli ja äädikaga. Carpaccio sünniajaks peetakse ajavahemikku 1930-1950 ning pärit see maitseelamus ikka Itaaliast. Algselt valmistati vaid veiselihast, ent tänaseks kasutatakse ka muid loomalihasid ja ka kala ning köögivilju, enim just punapeeti. Loomulikult saab seda kõike ise algusest lõpuni valmistada, kuid mina eelistan just seda ettelõigatud ja pakendatud varianti 😌

Lihaveise carpaccio

Taldrikule laotasin:

2 kihti carpacciot (just seda)
peotäis rukolat
parmesani
1spl seedermänniseemneid
palsamikreemi
oliiviõli
soola ja pipart
kappareid

Esmalt tuleb võtta karbist välja soovitud kogus kihte, minu jaoks on kaks (per nägu) paras kogus, kui just eelroaks ei paku. Lasen veidi sulada, samal ajal röstisin piiniaseemned. 
Esimene kiht liha taldrikule, peale veidi soola, pipart, õli ja palsamikreemi mńing seejärel teine kiht, mis taas maitsestada. Nüüd raputa peale seedermänniseemned, kapparid, parmesanilaastud ja peotäis rukolat. 
Ja oledki taldrikule kokku pannud restorani väärilise roa, mida võid julgelt pakkuda nii pidulauas kui ka muidu nautimiseks. Lisandiks võib pakkuda kergelt röstitud ciabattat!








Kommentaare ei ole: