24.5.12

Iiri kreemi küpsisekook

Mul on veidi paha tunne kuna mulle anti mõni aeg tagasi pakk uusi Laima küpsiseid, et nendest väike koogike meisterdada kuid juhtus nagu ikka kui magus vedelema jääb- lapsed pistsid pintslisse. Ning kuna samal ajal mõlkus meeles ka Rucola küpsisetort, mida ma soovitan kõigil kindlasti proovida, siis ma eile tegingi ühe kiire küpsisekoogi.

Vajalikud koostisosad:
1,5 pakki Laima iiri kreemi maitselisi küpsiseid
2 pakki Tere kohupiima
1 pakk Alma vahukoort
1 konserv Eldorado virsikuid
2 spl suhkrut

Ladusin vormi üheksa küpsist, ülejäänud purustasin üsna peeneks.
Vahukoore vahustasin suhkruga ning segasin juurde kohupiima. Veerand segust tõstsin eraldi kaussi ja ülejäänu segasin kokku küpsisepuruga.
Vormisolevate küpsiste peale viilutasin virsikud, peale küpsise- kohupiimakreem. Kõige peal kiht kohupiimavahtu.
Üleöö külma ja oli üllatavalt õige maitsega (Rucola omaga võrreldes)!



Ja kuna tegemist on selle neljapäevaga, mil telkust tuleb Euroviisu tegin ka kerge suupistekandiku olemasolevatest ainetest, mis olemas olid:
sinki, salaamit, tomatit, juustu jne
Väga hea sai, ma võiks sellest kogu aeg toituda ;)


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuna ma olen mandlifriik, siis Su tordilt puuduvad vaid purustatud mandlid :)))

Ritsikas ütles ...

Need saad alati juurde mõelda :)