7.5.12

Põnevad teed, kuidas blogini jõuda ehk google otsing :)

Ma pean tegema täna ühe kõrvalepõike oma toidupostitustes. Nimelt olen jälginud google.ee otsingusõnu, millega minu blogisse jõutud on.
Peab ütlema, et kõige suurem osa on ikka kevadrullidel! Sest selle otsinguga on jõudnud mu blogisse sajad inimesed.
Väga otsitav sõna on ka Daimi kook. Ilmselt ikka seetõttu, et originaali pole meil siin saada kuid meeldib paljudele ja nii üritatakse leida retsepti.
Väga populaarne teema on ka täidetud pasta ning ulukitoidud. Kuid, mis ma siin ikka seletan....

Üks huvitavaid otsinguid on "Mis maksab külmutatud part"- seda on oma kuuel korral kasutatud.
Teine on "Mida pakkuda sünnipäeval töökaaslastele" ja kolmas huvitav otsing oli "Kes on kasutanud lauagrilli"!!!

Vot sellised lood aga täna on eriti põneva otsinguga minuni jõutud! Nimelt on täna minu toidublogisse jõutud sellise tekstiga "Ahjus küpsetatud kass"! No ei mäleta, et oleks seda teinud!!! Aga näe huvilisi on :D



2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina se´i olnud.... ausalt!

Voisula ütles ...

Seda armast kassi ahju küll ei tahaks pista. Ega teisi ka.

See on pônev teema küll, kuidas blogisse tee leitakse. Ka mina olen otsingusônu jälginud, aga enam ei pööra ma sellele eriti tähelepanu. Pônev teema igatahes.